touch screen  
zaslon občutljiv na dotik touch screen kiosk
 
Rešitve » Banke

Samopostrežne storitve so v bančnem sektorju že dolgo nepogrešljive. Z uporabo kioska, ki ponuja sodobno strojno in programsko opremo, pa bodo dosedanje storitve nadgrajene in poenostavljene, z uporabo »on-line« bančnih storitev pa še bolj izpopolnjene.

Nadgradnja je tudi to, da lahko stranke preko kioska direktno komunicirajo s pristojnim osebjem v banki: postavljajo vprašanja, pošiljajo predloge ali sodelujejo v raziskavah.

Uporabniki lahko opravljajo običajne transakcije (bančne prenose, prošnje za kredite, itd.) ali lahko zahtevajo informacije, ki si jih takoj lahko natisnejo oziroma shranijo na USB ključ ali podobno prenosno opremo.

S pomočjo celovite finančne ponudbe kioska se lahko komunicira na enostaven in transparenten način, kar lahko pripomore k povečanju števila novih strank.

Vse postopke se izvaja na enostaven način, izpolnitev določenih obrazcev je prav tako enostavna. Z uporabo kartice avtentičnosti, so transakcije povsem varne.

Z dodatnim velikim prikazovalnikom (plazma ali TFT predvajalnik), ki je povezan s kioskom, se ob izbiri določenih informacij sočasno odvrtijo na velikem prikazovalniku vsebine ali animacije, ki sovpadajo s tekočo vsebino na kiosku.

Stranke, ki jih zanima trgovanje z delnicami, lahko pridobijo tekoče (real-time) informacije o delniških tečajih, kupujejo in prodajajo delnice in upravljajo s svojim premoženjem.

Finančne aplikacije so lahko združene z ostalimi storitvami, na primer: plačevanje računov za vodo, elektriko, plin ali telefon. Po potrebi pa se lahko na istem kiosku direktno tudi kupi vstopnice za različne dogodke in športne prireditve. Na kiosku lahko stranka, ki kupuje vstopnico, sama določi sedež, plača pa lahko v gotovini ali s plačilno kartico, nakar takoj prejme tiskan račun ali vaučer.

Te nove »virtualne bančne agencije« so lahko postavljene tudi izven banke, na primer, v nakupovalnih središčih ali univerzah, oziroma povsod tam, kjer so lažje dosegljive širšemu krogu potencialnih uporabnikov 24 ur na dan.
Koristne rešitve za banke:

»on-line« bančno poslovanje
Finančni raziskovalec: interaktivno svetovanje za finančne storitve
Prodajni in informacijski sistemi
Samopostrežni sistem za dvig in nakazovanje denarja
Aplikacije za »zveste stranke« možnost avtomatskega dodajanja ugodnosti
Kiosk za bančne kartice, kreditne kartice in gotovino
Interaktivne informacije in razvedrilo na kioskih in TFT ali plazma predvajalnikih
Nepremičninske ponudbe
Finančne ponudbe
Video konference v živo z finančnimi svetovalci
Izračun obrokov
Programska oprema in rešitve za elektronske in digitalne oglaševalske prikazovalnike
Informacijski kioski z možnostjo izdaje in sprejema bankovcev in kovancev
Informacijski kiosk z možnostjo tiskanja potrdil


Prednosti:

Zmanjšanje transakcijskih stroškov s prenosom običajnih aktivnosti strank na kiosk
Povečevanje poslovnega obsega z zviševanjem zvestobe strank
Povečevanje učinkovitosti v svetovanju strankam zaradi zmanjševanja rutinskih aktivnosti in osredotočenje svetovalcev na profesionalno svetovanje
Nova raba vlaganja v on-line bančni informacijskih strukturi z uporabo novih prodajnih kanalov
Povečevanje dobička z prikazovanjem celotne ponudbe, kjer lahko stranka dobi podrobnejše informacije o storitvi, ki jo zanima
Omogočanje direktne komunikacije med banko in stranko
Zmanjšanje administrativnih stroškov zaradi prikazovanja informacij neposredno na ekranu kioska
Zmanjšanje administrativnih stroškov zaradi prikazovanja želenih informacij neposredno na ekranu
Izboljšanje javne podobe med konkurenčnimi podjetji
Koristne povezave: Cobit spletna mreža:   Friendlyway: